Stunna 4 Vegas - Boat 4 Vegas ft. Lil Yachty (Official Music Video)

Billion Dollar Baby Ent.
Stunna 4 Vegas - "Boat 4 Vegas"
Social Media - @stunna4vegas
Directed by @reelgoats
Edited by @ricodidit

Сэтгэгдлүүд

  1. Kana Beats

    Kana BeatsЦагийн өмнө

    yachty gonna have a new song next week called "grandma"

  2. GLODEVIN 23

    GLODEVIN 237 цагийн өмнө

    What kind of coat Stunna got on?

  3. Donald Winding

    Donald Winding8 цагийн өмнө

    Who know what kinds jacket that is that Stunna got on?

  4. Lexis Braswell

    Lexis Braswell8 цагийн өмнө

    🔥🔥🔥

  5. TragicObey _Eli

    TragicObey _Eli9 цагийн өмнө

    Vote 4 Vegas best rapper

  6. vavikun

    vavikun15 цагийн өмнө

    Drop this on Apple Music!

  7. Jayton Holman

    Jayton Holman21 цагийн өмнө

    Lucky you had boat whitchu or else this song was a flop

  8. Exclamation mark

    Exclamation mark21 цагийн өмнө

    "Everthing I say they quoting" - Stunna 4 Vegas 2019

  9. zzzenix

    zzzenixӨдрийн өмнө

    "Fuck ya sista I want ya grandmutha"🔥🔥🔥😭

  10. Joker Flame

    Joker FlameӨдрийн өмнө

    Shit funny how this song under dababys youtube😂👎🏽SUGE shit fr🤣

  11. Joker Flame

    Joker FlameӨдрийн өмнө

    Who else thought Lil boat was tryna sound like stun a just for this song😂

  12. kishon esnard

    kishon esnardӨдрийн өмнө

    This guy stunna 4 vegas reminds me of marlon form the wayne brothers Like if u see it

  13. Pvlack

    PvlackӨдрийн өмнө

    Bro did he say ni??er I’m black

  14. Marcia Santos

    Marcia Santos2 өдрийн өмнө

    He finna fall off

  15. TEE MAC MB

    TEE MAC MB2 өдрийн өмнө

    This shit slap too dam hard

  16. TheFuture#8

    TheFuture#82 өдрийн өмнө

    Who's here after watching the Lil Yachty prank video? Lol

  17. July0791

    July07912 өдрийн өмнө

    Lil yachty jeans are huge yo ! Guess he said no belt today

  18. New Wave Records

    New Wave Records2 өдрийн өмнө

    #NewWaveStudios @NewWaveStudios

  19. Matt Lewis

    Matt Lewis2 өдрийн өмнө

    This shit a bop

  20. Austin Jarrett

    Austin Jarrett2 өдрийн өмнө

    This shit hard ion care what y’all mf say that mf 💪🏾💯

  21. 314 Jay

    314 Jay2 өдрийн өмнө

    is that street bud inna back?

  22. Smoke Kain

    Smoke Kain2 өдрийн өмнө

    Boat put a belt on

  23. young King

    young King3 өдрийн өмнө

    This isn't good

  24. Glo High

    Glo High3 өдрийн өмнө

    👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿

  25. Gxpd CC

    Gxpd CC3 өдрийн өмнө

    My new worst fear is taking my grandma out to eat and seeing lil boat there

  26. Death Ghost225

    Death Ghost22520 цагийн өмнө

    He wants your grandma more food bro I mean he already getting a lil thicc 😂

  27. Oliver Maillis

    Oliver Maillis3 өдрийн өмнө

    do some songs with lil yachty and dababy you 3 are my favorites

  28. TwTChukNorris

    TwTChukNorris3 өдрийн өмнө

    Real heat 🔥🔥🔥 go subscribe mngos.info/video/j7a7iaSeg8iziaQ.html mngos.info/video/Zqaal56EZKawsHE.html

  29. TwTChukNorris

    TwTChukNorris3 өдрийн өмнө

    Real heat 🔥🔥🔥 go subscribe mngos.info/video/j7a7iaSeg8iziaQ.html mngos.info/video/Zqaal56EZKawsHE.html

  30. Danny Tee

    Danny Tee3 өдрийн өмнө

    Yachty looking like E40

  31. ManOfRoblox KIng

    ManOfRoblox KIng3 өдрийн өмнө

    I have ars and 223s And aks

  32. ManOfRoblox KIng

    ManOfRoblox KIng3 өдрийн өмнө

    FINNa WHIP YOU In bITCH

  33. ManOfRoblox KIng

    ManOfRoblox KIng3 өдрийн өмнө

    Aye

  34. kee.on.vacation _

    kee.on.vacation _4 өдрийн өмнө

    I ain't finna rap beef, fuck hip-hop You can get put it in a box before you hear me lip box 🔥🔥

  35. Paradox Winter

    Paradox Winter4 өдрийн өмнө

    one like = one ice cream cone for yatchy

  36. Omar Rios

    Omar Rios4 өдрийн өмнө

    Put this on Apple Music

  37. LarVvDozer

    LarVvDozer4 өдрийн өмнө

    El chileno activo

  38. vFinesser

    vFinesser4 өдрийн өмнө

    I need this on iTunes ASAP. I’ll yatchy killed it idc

  39. Drake Jones

    Drake Jones4 өдрийн өмнө

    “I used to be sleeping on mattresses” Yachty has ugly bars sometimes lol

  40. Drake Jones

    Drake Jones4 цагийн өмнө

    Ron Hertzberg Just based on your picture tho I’m guessing those bars blew your mind 😂

  41. Drake Jones

    Drake Jones4 цагийн өмнө

    Ron Hertzberg That included is still an ugly one liner. He always uses that mattresses/actresses rhyme and it’s never clever lol

  42. Ron Hertzberg

    Ron Hertzberg4 цагийн өмнө

    "Now I be sleeping with actress's " You can't judge one line without the rest. Lmao every rapper has shit bars if thats how u wanna look at it.

  43. Denzel

    Denzel4 өдрийн өмнө

    Tryna hurt him cuz I over heard him 🤭

  44. yrn kid

    yrn kid4 өдрийн өмнө

    Lil Yachty look like a bum that found a cool jacket outside

  45. angelina renee

    angelina renee4 өдрийн өмнө

    Put this on Apple Music pleaseeee 😭

  46. IRVING ROJas

    IRVING ROJas4 өдрийн өмнө

    mngos.info/video/ZdTIpZiFpra5q6g.html check out my music 🐐🔥🥶

  47. Frosted Venom

    Frosted Venom4 өдрийн өмнө

    A song with comethazine would be great

  48. Darius Bell

    Darius Bell4 өдрийн өмнө

    Stunna don’t look like how he sound

  49. Mike Tee

    Mike Tee4 өдрийн өмнө

    Boat need to go back to the type of music he make

  50. QG TM

    QG TM4 өдрийн өмнө

    Lmao @0:45

  51. NF1 GUA11A

    NF1 GUA11A4 өдрийн өмнө

    Streetbud in the cut

  52. apple stick

    apple stick4 өдрийн өмнө

    Day one 🔥

  53. Almightyoc TV

    Almightyoc TV4 өдрийн өмнө

    I can’t find this song on apple

  54. liljay gsbbjd

    liljay gsbbjd4 өдрийн өмнө

    get yachty a belt and like 5 sizes smaller jeans please

  55. naji naj

    naji naj4 өдрийн өмнө

    sub to my channel doing giveaway !!!!

  56. RichTheVybz AAA

    RichTheVybz AAA5 өдрийн өмнө

    💪🔥🔥🔥🔥🔥💯💯💯💯

  57. I Dgrays I

    I Dgrays I5 өдрийн өмнө

    Why he smack him like dat😂

  58. Clinton Winchester

    Clinton Winchester5 өдрийн өмнө

    Yachi isn't good at all.

  59. Ugly Fishy

    Ugly Fishy5 өдрийн өмнө

    🔥🔥🔥

  60. EvadeSpark

    EvadeSpark5 өдрийн өмнө

    Put this on Apple Music this Shit is fucking flames

  61. Chicken Barnes

    Chicken Barnes5 өдрийн өмнө

    Yachty so fye😂🥵❤️

  62. Rod Field

    Rod Field5 өдрийн өмнө

    This.is .shit.

  63. Professor Bosshardt

    Professor Bosshardt5 өдрийн өмнө

    Yachty😍😍😍😍

  64. Vinny Real

    Vinny Real5 өдрийн өмнө

    dookie sauce